תכונות אופי של כלבי קינג צ'ארלס

תוספי תזונה לכלבים

כלבי קינג צ'ארלס המופיעים בציורים רבים מתקופות המלוכה שבאירופה הפכו לפופולאריים בישראל לאחרונה ומגיעים לארץ בעיקר מגרמניה, הולנד ואנגליה. מראם היפה של כלבי קינג צ'ארלס הקנה להם לא פעם זכיות בתחרויות יופי בארץ ובעולם ובנוסף הינם נחשבים גם לכלבי שעשועים מה ששונה במעט מהסיבה לפיתוח גזע זה במקור ככלבי ציד.

תכונות אופי של כלבי צ'ארלס

אחת הסיבות שכלבים אלו נהיו פופולאריים בישראל הינה העובדה שלרוב כלבים אלו אינם מרבים לנבוח ואופים נוח. כאשר כלבים אלו מגודלים כראוי הם יהיו מאוד ידידותיים לאנשים ובעלי חיים אחרים אך מכיוון שבמקור היו כלבי ציד מומלץ לשים לכלב גבולות כבר מגיל צעיר על מנת להימנע מתחביביו של גזע זה לרדוף אחר כלבים אחרים. כלבים אלו מתאימים מאוד לאנשים אשר מבקשים לבצע פעילויות ספורט עם כלבם ובנוסף הם ידועים באהבתם למנוחה רבה והתכרבלות. כלבים אלו נחשבים לרוב ככלבים שמסתגלים בקלות לפעילויות המשפחה המאמצת. יש לציין שכלבי קינג צ'ארלס מתאימים לגידול ביתי בלבד ואילו גידולם בחצר יכול להוביל לכלב אשר סובל מדיכאון. כלבי קינג צ'ארלס לא מגיבים בצורה טובה לעומס חום ולכן כאשר מומלץ להוציאם לטיול בשעות הבוקר המוקדמות ובשעות אחר הצהריים והערב. כמו כן אלו כלבים שלא זקוקים לפעילות רבה מידי בכל יום אך מומלץ לשחק איתם ולהפעילם במשך כחצי שעה בכל יום. למידע נוסף ומרתק בנושא כלבי קינג צ'ארלס היכנסו לאתר https://www.kingcharles.co.il/.

אילוף כלבי קינג צ'ארלס

כאמור, כלבים אלו נחשבים לקלים יחסית לאילוף מפני שהינם מסתגלים בצורה טובה. יחד עם זאת, מומלץ לאלף כלבים אלו אך ורק באמצעות חיזוקים חיוביים הנמשכים לאורך זמן רב יותר מאילוף שלילי אך על מנת לקבל כלב מאושר ולא מפוחד זוהי השיטה המומלצת לכלבי קינג צ'ארלס. אילוף כלבי קינג צ'ארלס נחשב למהנה מפני שבניגוד לאילוף סוגי כלבים אחרים, החיזוק החיובי שניתן להעניק לכלב כאשר הינו מבצע פעולות או מתנהג כהלכה יכול להתבצע באמצעות משחק. הכוונה היא שבמידה והכלב מגיב לפעולת "בוא" ניתן לשחק עמו ועל ידי כך לחזק את רצונו והבנתו של הפקודה.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ביטקוין בשנת 2020 מה הכיוון?
ביטקוין הוא מטבע ווירטואלי אשר יצר בעבר הרבה מאד הפתעות וערכו עלה לערכים מטאוריים אשר הפתיעו רבים....
קרא עוד »
מרץ 12, 2020
איך בוחרים קייטרינג בוטיק? כמה קריטריונים
כאשר אתם בוחרים קייטרינג בוטיק אתם כנראה מצפים למשהו אחר מקייטרינג רגיל. אתם מצפים שהאוכל יהיה שונה,...
קרא עוד »
ינו 21, 2021
המדריך הידידותי שלך לסיורים קולינריים בתל אביב
ברוכים הבאים לעולם המרתק של סיורים קולינריים בעיר הקסומה תל אביב, שם אני, כמומחה ותיק לחקר גסטרונומי,...
קרא עוד »
ספט 06, 2023