אולם לחינה באשדוד

אולם לחינה באשדוד

טקס חינה מרגש יותר מחתונה

לא בכדי אומרים שטקס החינה מרגש יותר מטקס החתונה. התלבושות הצבעוניות, הכפתן, התרבוש על הראש, הרקמה המוזהבת, התחושה שהגענו למרוקו (כשמדובר בטקס החינה המרוקאית, כמובן), השמחה, המוזיקה החודרת בעצמות – כל אלה הופכים את האירוע להתרגשות עצומה שלצידה אדרנלין מטורף. לאנשים כיף לשמוח, השמחה אינה מובנת מאליה, אבל היא הכרחית כדי להתמודד עם החיים ותלאותיהם, לכן אנשים כמהים לאירועים כמו חינה כדי לקחת אתנחתא קלה מהחיים ולהתמכר לשיגועים. חגיגת חינה באולם תאפשר לכם חלל המעוצב בסטייל, מקום לקיים בו את הטקס, להכיל את כלל האורחים, ליהנות בו ממוזיקה מתאימה ומתפאורה מהממת על פי סוג החינה (מרוקאית, תימנית, הודית וכו).

 

לחגוג באשדוד את טקס החינה

לכל עם המנהגים שלו, לכן כל טקס חינה ייראה אחרת. מתגוררים באשדוד ובסביבה? אולם לחינה באשדוד יאפשר לכם לחגוג בגדול ובאווירה ביתית ואינטימית. כך החתן והכלה המיועדים ייכנסו בתופים ובמחולות, בתחפושות הנכונות. תרבוש על ראשו של הגבר, כפתן לגופה של האישה, קישוטים בשיער, בגדים עטורי זהב ורקמה, מלווים בחברים ובבני המשפחה. זהו רגע מרגש לכל זוג לפני יום חתונתו כיוון שהחינה מציינת את סיומה של תקופת הרווקות ואת תחילתה של השותפות הזוגית.

אולם לחינה באשדוד

 

למה לחגוג חינה דווקא באולם?

אולם לחינה באשדוד מאפשר לכם לכנס את כולם למתחם משותף, מבודד מרעשים, כך שאין בעיות עם השכנים. תוכלו להשמיע מוזיקה בפול ווליום, לצחוק, לשמוח, לקיים טקס חינה מפואר, כשכל האורחים סובבים אתכם באהבה. באולם תיהנו גם מרחבת ריקודים מתאימה, גם ממוזיקה טובה ברוח החינה (מוזיקה מרוקאית לחינה מרוקאית, מוזיקה תימנית לחינה תימנית, מוזיקה הודית לחינה הודית וכו'), גם ממנות טעימות שיחולקו בשלושה סבבים לבחירתכם – מנה עיקרית, מנת ביניים וקינוחים, בופה לקבלת הפנים. האולם יתאים גם בחורף וגם בקיץ. כך תיהנו גם ממיזוג אוויר נוח. בין אם בחוץ ירדו גשמים, בין אם החום של יולי אוגוסט יפגוש אתכם – בתוך האולם תהיו מוגנים מפני מזגי האוויר, תוכלו להתמקד בשמחה, לצהול אל עבר טקס החינה, לשמוע ברכות, להזמין שפע אל חייכם המשותפים באולם מעוצב ונעים.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
5 אבקות כביסה מומלצות
עולם אבקות הכביסה אינו שוקט על שמריו וכל הזמן מתפתח עם מוצרים חדשניים אשר מנקים טוב יותר, תוך שימוש...
קרא עוד »
ינו 05, 2021
בלנסטון – נעים להכיר
יש שיטענו, כמו שלכל מדינה יש את האוכל שלה, כך לכל מדינה יש את הלבוש הטיפוסי שלה ובמקרים מסוימים גם את...
קרא עוד »
דצמ 13, 2018
איזו מתנה קונים לילד שעולה לכיתה א
הילד עולה לכתה א'. זה בהחלט נחשב ליום מרגש. הילד הגיע לגיל בית הספר. גיל אשר בו הוא מתחיל להיכנס לעולמם...
קרא עוד »
דצמ 10, 2020