איטום רעפים בחורף – דגשים חשובים

חומר איטום לגגות רעפים

אף אחד לא ממש רוצה להעביר את התקופה של החורף עם גג שממנו מים דולפים להם אט אט פנימה אל תוככי הבית. אצל לא מעט אנשים שלהם יש בית פרטי החלק של הבית סגור עם גג רעפים, ודבר זה אומר כי פעולת האיטום עדיף כי תתבצע בעונה טרם החורף, ודבר שני, כי האיטום עצמו יתבצע בהתאמה מלאה אל חומר כמו רעפים.

 

עדיף לבצע טרם החורף

אומנם החורף מגיע אל ארץ ישראל בצורה די איטית וכאשר הוא נמצא הוא כמעט ואינו מורגש, אבל כל ממטר שיורד על פני האדמה הוא גם כזה שלו יש פוטנציאל לחלחל הלאה אל עבר המבנה שבו יש רכוש ובני אדם, ועבור אך אחד מאלה הרטיבות שתיווצר אינה דבר חיובי בכלל. האזורים שדרכם חודר הגשם הם קירות החוץ והתקרה, ואם ישנו גג רעפים שממוקם לו מעלה זה כדאי לוודא כי האזור הזה אטום בצורה טובה דיה לפני שהחורף מגיע וזה יהיה מאוחר מידי לבצע סוג כזה של עבודה.

 

שימוש בחומר הנכון

איך יודעים באיזה חומר רצוי לבצע שימוש על מנת לבצע איטום של גג עם רעפים שמצפים אותו לאורך ולרוחב? כאן נדרשת עבודה של בעל מקצוע מיומן שמתמחה בתחום של איטם הבניין ויודע בדיוק את ההבדל הקיים עבור בחירת חומר איטום לגג רעפים לעומת חומר הנדרש עבור איטום של גג מרוצץ. בחירה נכונה של חומר האיטום תעשה את כל ההבדל ביו גג שנשאר אטום וממנו לא מחלחלת הרטיבות כלפי מטה, לעומת גג שבו מתגלה הרטיבות בצורה מאוד לא נעימה לאחר שהחורף בשיאו וכבר הרבה יותר קשה לאטום את אותו הגג.

 

איטום עם חברת איטום מקצועית

זה לא מספיק רק לבחור את החומר הכי איכותי ולהתאים אותו בצורה נכונה אל המשטח שאותו רוצים לאטום בצורה טובה, כי הדגש הכי גדול הוא על האדם שמבצע את העבודה עצמה. מדוע? כי חומר איכותי ונכון עדיין לא הופך את היישום להיות נכון גם כן. לכן זה אקוטי לא פחות לעבוד אל מול חברת איטום שמכירה את כל החומרים בשוק האיטום ואת כל השיטות הכי יעילות עבור קבלת התוצאה הטובה של שטח אטום לחלוטין לתקופה עד כמה שיותר ארוכה.

מחפשים חומר איטום ספציפי? הכנסו לחומרי איטום באתר א. משי

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
חמישה היבטים חיוניים להבנה לגבי הימורים מקוונים
העידן הדיגיטלי שינה משמעותית תעשיות רבות, כאשר ההימורים אינם יוצאי דופן. ההימורים המקוונים גדלו...
קרא עוד »
יול 20, 2023
משחק odt לנוער – קבלו כמה רעיונות
בני הנוער של היום שונים לחלוטין מבני הנוער של פעם. אם בעבר רוב בני הנוער היו עסוקים בלייצר חברויות,...
קרא עוד »
נוב 21, 2019
שינוע סחורה עבור חברות: כך תבחרו את החברת שינוע הנכונה
תהליך שינוע סחורה עבור חברות מחייב תכנון לוגיסטי קפדני, היתרים מתאימים ועוד. בעת הצורך בשירות זה יש...
קרא עוד »
יונ 01, 2022