בורג' בנימינה – מקום מושלם לכל סוגי האירועים

גן אירועים בבנימינה

בחלק הדרום מערבי של המושבה בנימינה, ממתין גם לכם מתחם האירועים בורג' בנימינה, מתחם אירוח קסום הפועל בשטח גן טראסות עתיק הידוע בשם ח'אן בורג'. במתחם ניתן לקיים את כל סוגי האירועים הפרטיים והעסקיים כאחד, וליהנות מאווירת אירוח ייחודית ומרתקת המשלבת בין רוחות העבר לאווירת ההווה.

 

בורג' בנימינה – מעט היסטוריה…

ה-בורג' הינו ח'אן היסטורי אשר נרכש על ידי הברון רוטשילד בשנת 1900 וזאת במטרה להרחיב את המשקים החקלאיים של זכרון יעקב. אדמות ה-בורג' שימשו את מייסדי זכרון יעקב למטרות גידולי תבואה ובמקום גם פעל כרם ענבים, מטעי שקדים ופרדסי הדרים. באותה תקופה היסטורית, עובדי האדמה היו לנים לאורך ימות השבוע בחאן הגדול ששרידיו עדיין מהווים חלק בלתי נפרד מהמתחם. במהלך שנות ה-90 של המאה ה-20, המתחם החל לפעול כגן אירועים וכיום הוא מהווה גן אירועים בבנימינה ששמו הולך לפניו.

גן אירועים בבנימינה

 

חווית אירוח בלתי נשכחת

המימד ההיסטורי של מתחם ה-בורג' בנימינה, מעניק ערך מוסף לכל סוגי האירועים המתקיימים במתחם, כאשר שרידיו של החאן הגדול מתחילת המאה ה-20 מהווה חלק בלתי נפרד מתפאורת האירוע. במתחם ניתן לקיים אירועים פרטיים ועסקיים מכל סוג וליהנות מפתרונות אירוח המותאמים באופן פרטני לכל אירוע ואירוע.

 

חווית האירוח של מתחם האירועים בורג' בנימינה משלב בין לוקיישן היסטורי תחת כיפת השמיים לבין היצע מגוון, איכותי ומרשים של פתרונות אירוח ברמה הגבוהה ביותר. פתרונות האירוח המוצעים לכם במתחם משלבים בתוכם גם חוויה קולינארית בלתי נשכחת המבוססת על שיתוף פעולה הדוק של המתחם עם קייטרינג בראף. תפריטי האירוח והקייטרינג המוצעים לכם במתחם מבוססים על חומרי הגלם המקומיים והמגוונים של הסביבה באמצעותם מכניסים את הטבע לכל מנה ומנה…

 

עומדים לקיים אירוע פרטי או עסקי בזמן הקרוב? רוצים להבטיח לעצמכם חווית אירוח בסטנדרטים הגבוהים ביותר? אתם מוזמנים ליצור קשר ישיר עם נציגי מתחם בורג' בנימינה וליהנות מכל פתרונות האירוח וההפקה המותאמים עבורכם באופן אישי. צוותי הניהול והאירוח של המתחם הינם בעלי ניסיון רב שנים בענף האירוח והאירועים.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
התפקיד המהותי של טיפול וייעוץ משפחתי בחברה בת זמננו
בעולם המהיר ולעתים קרובות מלחיץ של ימינו, המשמעות של טיפול וייעוץ משפחתי הולכת ועולה על קדמת הבמה....
קרא עוד »
מרץ 04, 2024
חשיפת היתרונות המרכזיים של אדריכלות ועיצוב פנים
כמומחה בתחום האדריכלות ועיצוב הפנים, אני נרגש להאיר את היתרונות המשמעותיים שמציעות דיסציפלינות אלו....
קרא עוד »
מרץ 16, 2024
אילו מוצרים לבעלי חיים חובה לקנות בהגעת חבר חדש הביתה?
החבר החדש שלכם נחת לכם בבית ואתם רוצים לפנק אותו בחטיפים האיכותיים ביותר? יש לנו כמה מוצרים טובים...
קרא עוד »
ספט 02, 2021