הסרת קעקועים – הדרך הנכונה להחזיר את העור למוטב, נקי מקעקועים

הסרת קעקועים

רוצים להיפטר מהקעקוע שלכם?

אתם מתבוננים במראה, הכרס קצת תפחה, היד רפוסה. אם פעם הייתם שריריים וחטובים, עם בטן שטוחה, ידיים יציבות ושריריות, ועל גופכם מעוטר קעקוע צבעוני וגדול שרק מבליט יותר ויותר את המראה החדש שלכם, אל ייאוש כי ניתן להסיר את הקעקוע בקלות. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לגשת למכון הסרת קעקועים וליהנות מתהליך פשוט, ידידותי ולא מפחיד. הסרת קעקועים מבוצעת באמצעות לייזר שחודר מתחת לעור ומפרק את דיו הקעקוע. אם הקעקוע גדול, יידרשו מפגשים רבים יותר, בין 10 ל15, על מנת להסיר את הקעקוע כולו. במקרים מסוימים ניתן רק לטשטש את הקעקוע ולא להעלים אותו לגמרי. רוצים לדעת מה הסיכויים שלכם להסרת הקעקוע? כמה מפגשים תידרשו לשם כך? קבעו פגישת ייעוץ ללא עלות וצאו לדרך חדשה, גוף נקי ללא כל קעקוע, במכון להסרת קעקועים שמעמיד לרשותכם רופאי עור מומחים ומנוסים.

אפשר לשנות את הקיים

יש אנשים שרוצים להיפטר מהקעקוע שלכם כי הוא לא רלוונטי יותר לחייכם. גבר שקעקע שם של אהובת נעורים, אבל עכשיו הוא נשוי לאהובה אחרת. בעיה לא? אישה שקעקעה משפט מטופש של גיל הטיפש עשרה וכבר עברה את גיל 50, מה היא תעשה עם הקעקוע ההוא? מישהי שמתחילה לעבוד במוסד שמרני והקעקוע הגדול שמעטר את ידה אינו עולה בקנה אחד עם המעמד החדש, מה האופציות שעומדות לרשותה? האם בגלל קעקוע ענק היא תפסיד את הג'וב של חייה? כפי שאפשר לשנות בימינו דברים רבים בזכות אמצעים טכנולוגיים מתקדמים, כך יש התקדמות בתחום הקעקועים. אפשר לבצע הסרת קעקועים בקלות ובלי כאבים, בהליך מדויק, המבוצע על ידי רופא עור מומחה, והופ – העור שלכם חוזר למוטב, נקי מעיטורים, מוכן לספוג זיכרונות חדשים.

אין סיבה לחשש. הליך לא חודרני ולא מזיק

יש אנשים שחוששים מטיפולי לייזר, אבל האמת היא שאין סיבה לחשוש. הסרת קעקועים בלייזר אינה הליך חודרני מזיק. הלייזר חודר בעדינות דרך העור ומפרק אט אט את הדיו, כאמור. התחושה היא של צריבה קלה, לא משהו שאי אפשר לעמוד בסף הכאב שלו, אלא אם אתם רגישים מאוד או סתם חוששים. במקרה כזה תוכלו להשתמש במשחת אלחוש שעה לפני הטיפול, דוגמת "אמלה" המשמשת גם אלחוש בהסרת שיער בלייזר. בזכות הטכנולוגיה המתקדמת, יש לכם פתרונות מצוינים להסרת הקעקוע בלי חשש ובלי כאב. פשוט וקל.

 

לסיכום, קבעו פגישת ייעוץ כדי לבחון את האפשרויות שעומדות לרשותכם. כדאי להגיע עם חבר טוב שירגיע אתכם אם אתם מלאי חששות. בפגישה קצרה תבינו טוב יותר את ההליך הפשוט והידידותי שאתם עומדים לעבור. זה בהחלט יפחית את סף הפחד שלכם. תתייחסו להליך כאל מסע של זיכרונות. הקעקוע הוא סמל שמוטבע בגופכם, וברגע הסרתו – תימצאו במסע חדש יותר, מרגש יותר ואחר.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כל מה שרציתם לדעת על הפקת כנס
במערבון המשובח "חדשות העולם הגדול" מסופר על קפטן שחי מתישהו במאה ה-19 ומתפרנס ממסעות בהם הוא מקריא...
קרא עוד »
פבר 28, 2022
10 דברים שלא ידעתם על אבקת חלבון
יש לאבקות חלבון את היכולת לספק לגופכם כמות גדולה של חלבון איכותי. צריכת חלבונים חיונית לשיפור הישגים...
קרא עוד »
מאי 26, 2021
אישורי הגעה לחתונה: בחינת גישות אלטרנטיביות
לחתונה הם מזמן מרכיב עיקרי בחגיגות נישואין, יש עניין גובר בבחינת גישות אלטרנטיביות המציעות חוויות...
קרא עוד »
מרץ 13, 2024