חליפות שטח לרכיבת שטח – מה כדאי לכם לדעת!

חליפות שטח

הציוד הנלווה לרכיבה על אופנוע חשוב מבחינות רבות לא פחות מאשר האופנוע עצמו – ציוד מגן וציוד נלווה מתאים וטוב יכול להפוך את הרכיבה כולה לנעימה ומהנה יותר, וכמובן – להגן עלינו מפני פציעות אפשריות שונות. חליפת שטח היא כמובן אחד מאותם פרטי ציוד נלווה מרכזיים וחשובים ביותר, בהם מומלץ לכל מי שרוכב בשטח להצטייד. מה חשוב לדעת בנוגע לבחירת חליפת שטח על מנת שזו תתאים ותעניק לנו את ההגנה והנוחות הטובות ביותר מבחינתנו?

סוגי חליפות שטח

הדבר הראשון שכדאי להכיר הוא את הסוגים העיקריים של חליפות רכיבה לאופנוע שטח, הזמינים כיום בשוק.

בתור התחלה, יש להבחין בין חליפות שני חלקים לבין חליפות חלק אחד. חליפת שני חלקים היא נוחה יותר ללבישה והורדה, מאפשרת לנו גמישות רבה יותר בתנועה וכו', אך בהתאמה היא עלולה גם לחשוף חלקים מהגוף שלנו במקרה של נפילה רצינית. חליפות חלק אחד יישארו על גופנו בכל מצב ויגנו עליו, אך הן כמובן מעט יותר מסורבלות ללבישה.

לאחר מכן, כדאי לזכור כי למרבית היצרניות של חליפות שטח ואביזרים נלווים לרכיבה ישנם דגמים רבים אשר בכל אחד מהם הדגשים הם מעט שונים. חליפת השטח הבסיסית היא פשוט חליפה עמידה וחזקה יחסית בה הוכנסו חיזוקים בנקודות אסטרטגיות שונות.

לאחר מכן ניתן למצוא לרוב ליין של חליפות דומות לאלו הראשונות, אך בעלות רמת גמישות נוספת במקומות מרכזיים מסוימים דוגמת המפשעה. 

מותגים מסוימים מציעים חליפות אווריריות וקלות במיוחד, עבור תנאי מזג אוויר חמים יחסית (מתאים במיוחד למדינה כמו ישראל) ובהתאמה ניתן למצוא לרוב גם את הדגם הממוגן במיוחד אשר מיועד לרכיבת אקסטרים בתנאי שטח אגרסיביים יחסית.

אז כיצד כדאי לבחור את חליפת השטח שלנו? ובכן, על פי תנאי השטח בהם אתם רוכבים בדרך כלל (על פי רמת האתגר והאגרסיביות של השטח, כך כדאי לרכוש חליפה המיועדת לרמת רכיבה זו), וכן על פי תנאי מזג האוויר. במדינה כמו ישראל בוחרים רוכבי שטח רבים להצטייד בשתי חליפות – חליפה אוורירית וקלה יחסית עבור חודשי הקיץ וחליפה יותר עבה ואטומה עבור טיולי הבוץ של עונת החורף. 

תוכלו להתרשם בעצמכם באמצעות ביקור בכל אחת מנקודות המכירה שלנו או באתר האינטרנט של רשת אופנוסנטר בכתובת: https://ofnocenter.co.il/.

נסכם ונאמר שעולם הציוד והאביזרים לרוכבי הדו גלגלי שופע בפתרונות יצירתיים ואנו רק צריכים לזהות את הצורך. לקבלת מידע, הדרכה או ייעוץ אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בטלפון מספר: 0549793930 או בהודעת ווצאפ דרך אתר האינטרנט שלנו, הצוות המקצועי באופנוסנטר יענה לכם במקצועיות וסבלנות.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
קניית עוקבים ישראלים
קניית עוקבים ישראלים היא מנהג נפוץ בקרב עסקים, מפורסמים ומשפיענים. זה נעשה כדי להפוך את העסק לפופולרי...
קרא עוד »
ספט 02, 2022
פתיחת היתרונות הנסתרים בבחירת מגשי האירוח הנכונים
בחירת מגשי אירוח נכונים לכל אירוע או שימוש אישי היא אומנות שלעתים קרובות לא שמים לב אליה. בעוד שהמטרה...
קרא עוד »
דצמ 06, 2023
איך לעצב חופה לחתונה
חופה לחתונה היא קישוט שעשוי לכסות את הטקס והקבלה. חופה לחתונה היא קישוט המוצב בדרך כלל על רחבת...
קרא עוד »
אוק 21, 2022