כל הסיבות להציב מראה מעוצבת בכניסה לבית

כל הסיבות להציב מראה מעוצבת בכניסה לבית

אתם נועצים את המפתח בחור המנעול, מסיטים את הידית, והנה אתם בבית. הרגע הזה בו אתם נכנסים לבית שלכם הוא רגע מכונן. אתם יכולים לחלוץ את הנעליים ולנשום לרווחה. להסיר את הבגדים המחויטים וכל מה שמעיק, ולהיות פשוט אתם. איך אתם מרגישים ברגעים הללו? האם נוח לכם להיכנס לבית? אוהבים לפגוש אותו שוב בסיומו של יום עבודה? לא פעם אנשים מרגישים שהבית אליו הם שבים לא מקבל אותם כמו שהם היו רוצים. מה אפשר לעשות?

לשנות לטובה את מראה הבית

אם אנחנו רוצים לשנות לטובה את מראה הבית נוכל לעשות זאת. לפעמים מספיק באביזר לא יקר בשביל להפיח רוח חיים במקום. כיצד? אפשר לעשות זאת פשוט עם מראה. כן, מראה הוא פריט עיצובי שממלא תפקיד חשוב מאוד. הדבר הראשון שהוא עושה זה מייפה ומפאר. למראה יש מראה יוקרתי והוא תורם המון לסביבה. כך שאם אנחנו רוצים לשדרג את הכניסה לבית – מראות מעוצבות בשילוב ריהוט משלים זה רעיון מעולה.

להגדיל וליצור אשליה של מרחב

בנוסף ממלאה המראה תפקיד חשוב נוסף, והוא הגדלת השטח ונתינת אשליה של מרחב. כן, כאשר תולים מראה מעוצבת היא מרחיבה את התחושה שבשטח, ויוצרת לנו הרגשה שמדובר על אזור נרחב יותר. כך שגם אם הכניסה לבית שלכם מוגבלת, צפופה ולא נעימה מספיק – המראה יכולה לעשות את השינוי הרצוי. לפעמים מספיקה מראה מעוצבת שתלויה במקום הנכון כדי להפוך את השטח למרווח ונעים יותר. כך שכל אורח שייכנס אליכם לבית יחוש שהוא מגיע למקום מרווח ונעים יותר. האווירה תהיה נעימה ומעוצבת יותר, וכך הכניסה לבית שלכם תהפוך להיות הרבה יותר מעוצבת ויפה. אתם תחושו בהבדל וגם כל מי שנכנס אליכם לבית.

הכירו את מג'יק מומנטס – לעצב את הבית בלי לצאת מהבית https://theselected.walla.co.il/item/3408230

 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מטפלת
היום ניתן למצוא לא מעט הורים, אשר מחפשים בנרות אחר מטפלת מושלמת עבור הילד שלהם. לא כולם מרגישים בנוח...
קרא עוד »
דצמ 22, 2020
האם אני צריך קורס מתא"ם כדי לעבור את הבחינה?
בשנים האחרונות מבקשים הרבה יותר סטודנטים ללמוד לתואר שני. רבים כבר למדו לתואר ראשון והצליחו ‎לעבור...
קרא עוד »
אפר 17, 2019
המסת שומן בקור – כל מה שצריך לדעת
המסת שומן בקור היא שיטה חדשנית יחסית אשר פועלת בישראל כבר כמה שנים. היא מתאימה מאד לאנשים שמעוניינים...
קרא עוד »
נוב 09, 2021