מהו קאפו לגיטרות?

גיטרות חשמליות

אחד האביזרים השימושיים בנגינה בגיטרה הוא קאפו. הקאפו הוא אביזר ששמים אותו באזור צוואר הגיטרה כך שהוא לוחץ על המיתרים, ובכך הוא מקצר את האורך שלהם. התוצאה היא העלאת סולם הנגינה. 

מתי נשתמש בקאפו לגיטרה?

  • במקרה ואנחנו מעוניינים לקבל סאונד של אקורדים פתוחים אבל הסולם אינו מאפשר נגינה של אקורדים פתוחים. ניתן להיעזר בקאפו.
  • פראזות וליינים למיתרים פתוחים. במידה ומנגנים שיר שמכיל גם פראזות וליינים של מיתרים פתוחים והנגינה צריכה להיות בסולם אחר, ניתן להיעזר בקאפו כדי להתאים את הנגינה לאופי הפראזות. אמנם את זה לא תמיד אפשר לעשות, כי הדבר תלוי בסולם אליו מעבירים את השיר.
  • העלאת סולם. במידה ורוצים לנגן בסולם גבוה פשוט לשים קאפו בסריג הנכון לפי הגובה של הטרנספוזיצייה ולנגן בצורה זו. 
  • הקלה בנגינת אקורדים. במידה ויש בשיר אקורדים רבים ומעוניינים לקהל על נגן מתחיל, ניתן לשים קפאו כדי שאפשר יהיה לנגן באקורדים פתוחים והנגינה תהיה קלה יותר.

ציוד מתאים לגיטרה לשיפור תוצאות

יש לכם גיטרה? מיטיבים לנגן בה? רוצים לשפר ביצועים? כדי להפיק את המרב מהגיטרה ולהצליח להפיק את המנגינות הרצויות בדיוק רב, עלינו לעשות שימוש בקאפו לגיטרות וכן באביזרים משלימים נוספים שיאפשרו לנו לשפר את הביצועים שלנו. כמובן שיש להכיר את האביזרים ולדעת כיצד להשתמש בהם באופן הנכון, כדי להצליח להפיק את המנגינות הרצויות באופן מדויק ובצליל הנכון.

להתייעץ עם מומחה

כל נגן גיטרה יוכל להתקדם הלאה ולשפר ביצועים. אם כי חשוב לקבל המלצות ממומחה בתחום. להכיר אביזרים שונים, סוגים נוספים של גיטרות כמו גיטרות חשמליות או אקוסטיות ועוד. כך אפשר לשפר את הביצועים ולהפיק מהגיטרה את הצלילים הטובים והמדויקים ביותר. כמו כן מקלים האביזרים על הנגינה, והם עשויים לאפשר גם לנגנים מתחילים להצליח בנגינה מורכבת יחסית ליכולות שלהם.

לרכוש בחנות מומלצת

חשוב להכיר חנויות מומלצות בהן ניתן להתרשם ממבחר רחב של מוצרים ואביזרי נגינה. וזאת כדי להצליח לאתר את האביזר הנכון והרצוי לכם, ולנגן באופן מושלם עם כלי נגינה איכותי, מאובזר ומאפשר. כי בחנות מומלצת תקבלו ייעוץ מקצועי.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
קבוצת תשובה נכנסת לפארק בבלי: תקים 800 יחידות דיור
אם תרצו לגור בפרויקט נדל"ני ייחודי, נראה שקבוצת תשובה יכולה לתת לכם את מה שאתם מחפשים. פארק בבלי העצום,...
קרא עוד »
יונ 16, 2022
איפה ניתן למצוא מגרש רכבים לפירוק?
מגרשי רכב לפירוק נמצאים בכל רחבי הארץ ומיועדים לרכישת כלי רכב מושבתים לצורך סחר בחלקי חילוף. כל רכב...
קרא עוד »
מאי 03, 2022
ריחות חושניים
ריחות חושניים הם מהריחות האטרקטיביים הקיימים בעולם. הם מעוררים וממריצים ופועלים רבות על הנפש. הם...
קרא עוד »
אפר 07, 2021