מה עושים עם זרם מים חלש בבית?

האם יש לכם זרם מים חלש בבית? אין ספק כי זרם מים חלש מפריע לדיירי הבית, בין אם מדובר במטבח, חדר הרחצה או כל מקום אחר בבית בו קיימים ברזים. אז מה עושים עם זרם מים חלש בבית?

מה ניתן לעשות?

ישנם מקרים בהם זרם המים חלש בבית מכיוון שהצטברה אבנית בצינור, ומכיוון שכך, זרם המים אכן יהיה חלש. כאשר זה קורה יש לבדוק את הפילטר והאם אכן הצטברה אבנית. מומלץ לנקות את הצינור וניתן גם להשתמש בחומץ או חומרים שקונים ברשתות השיווק, באמצעותם ניתן להילחם עם האבנית ולהמיס אותה. לקריאה אודות אינסטלטור בירושלים בקרו באתר JPLUMB.

באילו עוד מקרים זה יכול לקרות?

זרם חלש בבית יכול לנבוע מכך שהברז הראשי של איננו פתוח כפי שהוא אמור להיות, כך מוגבלת זרימת המים. בדקתם ואכן זוהי הבעיה? כל שיש לעשות הוא לפתוח את הברז עד הסוף כך שזרם המים יחזור להיות חזק.

האם כדאי להזמין שרברב?

בהחלט כן, בעיה זו עלולה לחזור על עצמה ורק לאיש מקצוע יש את כל האמצעים לטפל בה. למשל, באמצעות מוט בו הם עושים שימוש ובודקים אם אכן קיימת סתימה. והיה ואכן הצינור סתום, שולפים בעזרת המוט את החסימה. לשרברבים מגוון אמצעים, למעט המוט ישנו צינור ספירלה, גם באמצעותו ניתן להסיר חסימה.

חדשנות בעולם השרברבות

אז הבנו כי קיים מוט או צינור ספירלה אשר באמצעותם פותחים חסימה, אולם לשרברבים מקצועיים יש עוד פתרון – החדרת רובוט לתוך הצנרת, באמצעותו ניתן לגלות היכן הסתימה וממה היא נובעת, וכך ניתן לטפל בה באופן שיטתי, מה שיפתור את החסימה אחת ולתמיד. אל תהססו ואל תבזבזו זמן לריק, הזמינו עוד היום איש מקצוע בעל ניסיון רב בתחום! למידע אודות אינסטלטור חירום בירושלים

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך מוציאים רישיון לרחפן – יצאנו לבדוק!
תהליך קבלת הרישיון לרחפן שונה בכל מדינה. יצאנו לבדוק את התהליך. מהו רחפן? רחפן הוא מזל"ט. זהו כלי טיס...
קרא עוד »
מרץ 20, 2023
סדנת בשר
בשר הוא אחד מהמטעמים היותר טעימים שיש בעולם שלנו. אנשים ברחבי העולם מכינים בשר, לפעמים על בסיס...
קרא עוד »
נוב 02, 2020
צעצועים לתינוקות – למה חשוב לקנות צעצועים?
הורים, בוודאי הורים טריים, ממהרים לקנות צעצועים שונים לתינוק/ת שלהם. הם קונים בעצמם (למשל דרך דונה...
קרא עוד »
מרץ 20, 2022