סגירת תיק פלילי – מה הסיכויים לסגירת תיק פלילי

סגירת תיק פלילי

אנשים רבים כיום בוחרים להשקיע את כל יהבם במטרה להצליח לסגור את עברם הפלילי אשר אינו קשור לחייהם בהווה בשום קשר. במידה וגם אתם מעוניינים להתנקות מהתיק הפלילי אשר רובץ עליכם משנים עברו, חשוב לדעת כי בעזרת עורך דין מקצועי ומנוסה בתחום אשר מכיר היטב את כל פרטי הפרטים בחוקה, ניתן לעשות זאת. בניגוד למקובל לחשוב, קיים סיכוי ממשי לסגירת תיק פלילי במידה ואכן מצליחים להוכיח כי מצבו הפלילי של בעל התיק עבר שינוי משמעותי ובשנים האחרונות אין לו כל קשר לאישומים מן העבר. בחירה נכונה של עורך דין מקצועי אשר עבר במהלך שנותיו בתחום לא מעט סגירות תיקים פליליים, תאפשר גם לכם ליהנות מתעודת יושר חלקה לחלוטין ללא רישומים פליליים כלל.

 

עברכם הפלילי אינו קשור בשום קשר להווה שלכם? ייתכן שתצליחו למחוק את התיק הפלילי

 

רישום פלילי משפיע באופן ישיר על החיים בשל העובדה הפשוטה כי לא ניתן לקבל תעודת יושר אשר נזקקת לא אחת במקומות עבודה חדשים או לשלל צרכים נוספים, לא ניתן לקבל ויזה לחו"ל ועוד שלל הגבלות נוספות. במידה ועברכם הפלילי באמת אינו חלק מההווה שלכם קיים סיכוי טוב שתצליחו למחוק את התיק הפלילי שלכם. אך ראשית, חשוב לוודא כי בשנים האחרונות אתם מתנהלים ללא דופי מבחינה פלילית. במידה ואכן עברכם הפלילי עדיין חלק מההווה שלכם, או לפחות חלק ממנו לדעת בית המשפט, לא תצליחו למחוק את עברכם הפלילי והתיק שנפתח בעבר.

 

חשוב לבחור עורך דין מקצועי ומנוסה

 

לכן, חשוב לוודא כי יושרכם מוכח ללא דופי בשנים האחרונות על מנת שניתן יהיה להוכיח שהתיק הפלילי כלל לא רלוונטי. נוסף על כך כמובן שחשוב לבחור את עורכי הדין הטובים ביותר.

 

קראו כאן על מחיקת תיק פלילי >>>

 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שרדתם את אוגוסט בהצלחה – עכשיו הגיע הזמן להתפנק
חודש אוגוסט הינו חודש קשה עבור רבים, בין אם מדובר בלחץ במקום העבודה, החופש הגדול בו צריך לדאוג לשלל...
קרא עוד »
ספט 28, 2018
מהי תאונת עבודה?
תאונת עבודה יכולה להתרחש בכל סביבת עבודה. גם אם אתם עובדי הייטק, אתם יכולים, בטעות, להיחתך בזמן שאתם...
קרא עוד »
אפר 19, 2021
איזה קורס BI כדאי לקחת כדי להשתלב בהייטק?
קורס בינה עסקית (BI) הוא תהליך של איסוף, ניתוח ופרשנות של נתונים ממקורות שונים כדי לספק תובנה עסקית....
קרא עוד »
ספט 21, 2022