מייקאפ לעור שמן – כל מה שחשוב לדעת

אם יש לך עור שמן, את יודעת כמה מתסכל זה יכול להיות להתאפר רק כדי שהוא יתחיל להימס מהפנים שלך אחרי כמה שעות. אבל אל תפחדי, עם המוצרים והטכניקות הנכונות, עדיין תוכלי להשיג מראה איפור ללא רבב שנשאר כל היום.

הכנת העור שלך חיונית לכל מריחת איפור, אך היא חשובה במיוחד לעור שמן. הקפידו להתחיל עם פנים נקיות ולחות. בחרי קרם לחות קל משקל ללא שמן שלא יסתום את הנקבוביות שלך. זה יעזור לשלוט על ייצור השמן לאורך היום ולמנוע את החלקה של הבסיס שלך.

השלב הבא הוא להשתמש בפריימר המיועד במיוחד לעור שמן. חפשו פריימר מאט שיעזור לשלוט בשמן ולמזער את מראה הנקבוביות. מרחו אותו על כל הפנים או התרכזו באזור ה-T שבו ייצור השמן הוא הגבוה ביותר.

לרכישת קונסילר באתר 

בחירת הבסיס הנכון היא חיונית לעור שמן.

חפשו קרנות נטולות שמן, שתוכננו במיוחד עבור עור שמן. הימנעי מפורמולות כבדות או קרמיות, שעלולות לסתום את הנקבוביות ולגרום להתפרצויות. בעזרת ספוגית איפור או מברשת, מרחי את הבסיס החל מאמצע הפנים ותמזגי החוצה.

הגדרת הבסיס שלך עם פודרה חיונית גם לעור שמן. בחרי פודרה שקופה או כזו שתואמת את גוון העור שלך, ומרחי אותה עם מברשת רכה. התרכזי באזור ה-T שלך ובכל האזורים שבהם את נוטה לקבל שמן במהלך היום.

ניירות מחיקה.

ניירות מחיקה הם הצלת חיים לעור שמן. הם עוזרים לספוג עודפי שמן לאורך כל היום מבלי להסיר את האיפור שלך. שמור אותם בארנק שלך עבור מגע לאורך כל היום.

גם אם יש לך עור שמן. זכרי תמיד להכין את העור שלך, להשתמש בפריימר מטשטש, לבחור את הבסיס הנכון, להציב אותו עם פודרה, ולשמור על ניירות סופג בהישג יד. למידע נוסף האדיט פארם

 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
בוצ'ר עם חריטה
אתם רוצים לתת מתנה לאחד מהחברים שלכם שאוהב לצלות בשרים על האש? או אולי, לחבר טוב שמכין בשרים במעשנת? כך...
קרא עוד »
מאי 31, 2022
נגן סקסופון לחתונה – למה זה משתלם לנו?
כשאנחנו מארגנים אירוע חתונה, אז באופן טבעי, ברצוננו לספק לאורחים שלנו חוויה ייחודית, יוצאת דופן....
קרא עוד »
דצמ 16, 2021
איזו מתנה קונים לילד שעולה לכיתה א
הילד עולה לכתה א'. זה בהחלט נחשב ליום מרגש. הילד הגיע לגיל בית הספר. גיל אשר בו הוא מתחיל להיכנס לעולמם...
קרא עוד »
דצמ 10, 2020