חש בפחדים וחרדות? אתה לא חייב להתמודד איתם לבד.

מדיטציות

לא מעט אנשים, צעירים ומבוגרים, גברים ונשים, נאלצים להתמודד עם פחדים וחרדות אשר משפיעות על שגרת החיים שלהם ומשנות לרעה את איכותם.

פחדים וחרדות הם דברים מאוד אנושיים אשר נוצרים מסיבות שונות, בין אם זה בגלל זיכרונות, טראומות ובין אם זה מסיבות אחרות, דברים שאפשר או אי אפשר להסביר. כל אחד מתמודד עם פחדים וחרדות שונים, כל אחד מתמודד איתם בצורה אחרת. על מנת להתמודד איתם בצורה נכונה, יש להבין את המקור שלהם וחשוב לא פחות, להבין את ההשלכות שלהם, כיצד הם משפיעים.

התמודדות עם מצבים אלו היא חשובה מאוד מכמה סיבות. ראשית, רק כך אפשר להתגבר עליהם. שנית, ככל שאנחנו ממשיכים לפחד, ככל שאנחנו ממשיכים להתנהל בתוך חרדות, כך הם מועצמים יותר, ואנחנו עלולים למצוא את עצמנו במצב שלא נוכל לבצע שינוי, לא נוכל לתפקד, ובטח שלא נוכל לשנות את שגרת חיינו. זה יכול להשפיע עלינו בהיבטים שונים, היבטים שחורגים מהפחד או החרדה מהדבר עצמו. שלישית, הרבה פעמים האפקט המצטבר יוצר פחדים וחרדות נוספים.

כיצד מתמודדים איתם? ראשית, משתמשים באנשי מקצוע שמתמחים בנושא כמו פריידי מרגלית, אנשים שיכולים לעזור לנו בדרכים שונות לעבוד על הבעיה. אנחנו יכולים למצוא סוגי טיפולים שונים לדוגמא מדיטציות, כאלה שיכולים לאפשר לנו להכיר בפחד ובחרדה, לעמוד מולם ולא לחשוש.

שנית, אנחנו צריכים לדעת להיפתח, להיות מסוגלים לדבר על זה, להיות מסוגלים לפעול בנשוא. אם נתכנס בתוכנו, אם נתבייש, לא נגיע לפתרון. אדם לבדו לא יכול לפתור את הבעיות שלו כי הוא תמיד ינוע באותו מעגל, תמיד יגיע אל אותה נקודה. הוא צריך להיפתח לגורם חיצוני שיאפשר לו להתמודד עם הבעיה.

שלישית, חשוב מאוד להכיר בכך שיש בעיה ולא להמעיט בה ומצד שני גם לעשות ממנה יותר ממה שהיא. ככל שנדע להתמודד עם הבעיה מוקדם יותר וככל שנהיה מסוגלים להכיר בערך שלה, כך נגדיל את הסיכויים שלנו להתמודד בצורה נכונה, כך נוכל לשפר את הסיכויים להצליח. בצורה כזו נוכל לפחד ולחרדות.

 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
עיסוי מקצועי בפתח תקווה – מה זה בעצם אומר?
אחד המקצועות שזכו בשנים האחרונות לחשיפה גדולה יותר מאשר בעבר, והפכו להיות מאוד פופולאריים בקרב...
קרא עוד »
אוק 09, 2018
טופס 4
בנייה של בית חדש הוא תהליך מרגש מאין כמוהו, אך גם מדובר בתהליך ארוך ומורכב המחייב היעזרות באנשי מקצוע...
קרא עוד »
אוג 03, 2022
קישוטי רכב – איך לקשט את הרכב שלכם בזול
לקשט את הרכב לקראת החתונה – זה לא משהו שחייב לרושש אתכם. לא מאמינים? צוות חנות פרחים בחיפה יוכיח לכם...
קרא עוד »
נוב 27, 2021