רעיונות למקומות לאירועי בוטיק

מקום לאירועי בוטיק

המאמר באדיבות Job and Joy

מגוון רעיונות קיימים לאירועי בוטיק, במיוחד בשנים מתקדמות אלו כשכל בית או צימר, הופכים את עצמם, מעבר למקום הנופש שבהם – גם למקום המותאם לאירועי בוטיק. האווירה המתקבלת במקום כזה לצורך ערב בוטיק, תוסיף אור לאירוע.

רעיונות למקומות לאירועי בוטיק |

למה מסעדה תתאים לערבי גיבוש? הדרך שבה נגיע הכי טוב ללב העובדים שלנו יתחיל בקיבה שלהם. 

ארוחת שף באחת מהמסעדות המובילות בארץ, יכולה להיות מוקד בילוי למספר שעות טובות, שבו תעברו חוויה קולינרית טעימה ומופלאה ממנות ראשות ויין משובח ועד למנות עיקריות, תפריטי שרינג, בישול פרונטלי מול האורחים (חלומי..) וקינוחים טעימים שיגרמו להם ללקק את הצלחות.

ערב קריוקי – האם זה מה שירצו העובדים לערבי גיבוש? | 

ערב קריוקי נשמע כמו הדרך הבטוחה לצחוקים במהלך כל הערב. מי ישיר כמו הגרוע שבזמרים, מי יהיה סיפור ההפתעה, למי יש קול של מלאך ומי פשוט מזייף ללא הגבלה.. 

ערבי קריוקי כיום גיבוש לעובדים, הפכו בשנים האחרונות למתכון מוצלח להפקתם לפחות פעם בשנה. זאת ההזדמנות לשתות בלי הכר ולשיר, לצחוק ושמור חוויות להמשך החיים.

סדנת בישול – חובה בכל אירוע בוטיק |

מבין מספר רעיונות לגיבוש צוות עובדים ולאירוע בוטיק, אין כמו אוכל טוב שידע לגבש את כולם. האתגר החוויה, המוסיקה והקצב המלבב של הסדנה, הופכים ללא ספק את טרנד סדנאות הבישול לחוויה מופלאה. 

רעיונות לאירועי בוטיק לעובדים, יכולים להתחיל כערבי בישול עם שף, המתקיימים ברחבי הארץ, או בסדנת בישול המשתרעת על פני יום שלם, כאשר ישנם שפים שיגיעו עד עליכם. מאוהבים במטבח האיטלקי, אולי אתם מתים על בשר? זהו פתרון מושלם עבורכם לאירוע בוטיק נחשק.

רעיון לערב גיבוש עובדים | הרצאה

פעילות גיבוש, היא שילוב של הרצאה טובה יחד עם כיבוד קל, קפה מאפה או אולי קצת קינוחים ופירות לפעמים יכולים להיות בדיוק מה שצריך. 

מי הקהל שנוכח בערב, מה נושא ההרצאה האם נשלב כמה מרצים יחד? כל זה כבר תלוי בהעדפות שלכם כמו הרצאות בנושא בריאות, תזונה, תעוזה השראה יופי ואסתטיקה.. רק תבחרו.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שיש לאמבטיה – איך לבחור את השיש המושלם?
מה לגבי שיש בחדר האמבטיה? משטח שימושי ונוח שנועד לענות על הצרכים ולאפשר לנו לבצע פעולות בנוחות, לטפל...
קרא עוד »
יונ 28, 2021
גם מתנות לפסח לעובדים וגם תרומה לקהילה עם ערך חברתי מוסף
מעוניינים להפתיע את העובדים עם מתנה מקורית ומדהימה בפסח הקרוב? כאשר אתם בוחרים להזמין את המתנות שלכם...
קרא עוד »
אוק 17, 2021
חנות ספרים חברתית – מיזם קהילתי יוצא דופן
חנות ספרים חברתית הוא עסק בו מועסקים אנשים עם צרכים מיוחדים, אנשים עם מוגבלויות וכאלה הסובלים מבעיות...
קרא עוד »
אפר 12, 2021