מעלימים את ריח השתן בשירותי בית הספר ברגע!

מעלימים את ריח השתן בשירותי בית הספר

במידה והנכם הורים לילדים רכים בשנים, אתם בוודאי מודעים לבעיה של דליפת ריח שתן לא נעים באזור הבית ובאזור בית הספר שלהם. אין מנוס מכך, כמה שלא תדריכו אותם, עדיין לא כל העוללים יטיבו לפגוע כמו שצריך, שלא לדבר על כך שרבים מהם לא ממש מתעסקים בבעיה של החמצה של תוך האסלה ומרטיבים את כל מה שבאמצע, למידע נוסף הקליקו.

מעלימים את ריח השתן בשירותי בית הספר ברגע!

  • קצף גילוח – למעשה רק מורחים אותו על גבי הקיר ועל גבע הרצפה וממתינים עד שהוא יונח שם לכמה שעות ואחר כך מנגבים אותו. טרם ברורה העובדה מדוע קצף גילוח מעלים את הריח של השתן בשירותי בית הספר בצורה כל כך מיטבית, אבל מסתבר שזה עובד ועובד היטב.
  • לוכד את הריחות הלא נעימים בתוך האסלה. מספר שניים הינו מענה דיסקרטי אשר מגיע בבקבוק קטן ואישי בן שישים מיליליטר . את התרסיס מתיזים באופן ישיר טרם הישיבה על האסלה ונודף ממנו ריח משכר ורך באזור של הנוחיות. שכבה זו כוללת בתוכה סינרגיה של שמנים אתריים, אשר ימנעו התפשטות של ריח לא נעים וינדוף מהם ניחוח משכר ורך לאזור הנוחיות.
  • באם הנכם מעוניינים בדרך שהיא אותנטית להסרת ריח רע של שתן בשירותי בית הספר, פשוט עליכם לשפוך קמעה מרכך כביסה על גבי המתקן של מברשת האסלה, בצורה זו תוכלו לוודאי כי המברשת תישאר תמיד נקייה ושלא ישרור ממנה ריח אשר איננו נעים בשל הצטברות של נוזלים בכלי לאחר ביצוע הפעולה של ניקוי האסלה.
  • כדי לפתור ברגע את ריח השתן בשירותים של בית הספר, מומלץ לכם ביותר להיוועץ בשירותים של אינסטלטור, אשר יבחן את כל האלטרנטיבות בשטח ויעניק מענה ממשי לבעיה זו.
  • זיבקס הינו נוזל מיקרוביולוגי, אשר מכיל בתוכו אנזימים אורגנים, אשר נקשרים למקור של הריח איפה שהוא נמצא ומשנים את המבנה התאי של השתן או של האשפה עבור נטרול של ריח והוא מתכלה לגמרי. כאשר האנזימים שלו באים במגע עם המקור של הריח הם מתרבים, משכפלים את עצמם וממשיכים בפעולתם עד שהריח מנוטרל לגמרי.
כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך לבחור ארון אמבטיה שלא ייהרס מהמים?
אחד מפריטי הריהוט החשובים והחיוניים ביותר בכל חדר אמבטיה הוא ארון אמבטיה. זאת לאור העובדה כי הוא...
קרא עוד »
ספט 11, 2019
אופנה צנועה – מה מאפיין אותה?
תנועת האופנה הצנועה היא טרנד צומח המתאפיין בהתמקדות בצניעות ובכבוד עצמי. אופנה צנועה צברה...
קרא עוד »
ינו 12, 2023
היתרונות הרבים של שיש גרניט פורצלן למטבח
שיש גרניט פורצלן הוא בחירה מצוינת למשטחי מטבח בשל יתרונותיו הרבים. חומר זה הוא שילוב של פורצלן ושיש...
קרא עוד »
מאי 03, 2023