איך תקופת הקורונה השפיעה על המכירות בחנויות הבגדים?
תקופת התפרצות נגיף הקורונה פגעה בכלכלתם של אנשים, חברות וגופים גדולים בכל רחבי העולם. לא מעט אנשים מצאו ועדיין מוצאים את עצמם ללא עבודה בתקופה קשה זו אשר הכניסה את כולנו לימים ארוכים בבתים. כמובן שמעבר לפגיעה בפן הבריאותי, התפרצות נגיף הקורונה מביא עימו גם פגיעה כלכלית של ממש. מעבר לתקופה בה כולנו היינו סגורים בבתים מחשש להידבק בנגיף ולא יכלנו לרכוש מוצרים כלל, גם לאחר פתיחת הסגר אנשים רבים חוששים על כספם בשל חוסר הוודאות התעסוקתית הקיימת כיום בישראל. פגיעה זו קשה במיוחד בחנויות אשר מציעות מוצרי מותרות עליהם אנשים רבים בוחרים לוותר כיום. כמו כן רשתות בגדים רבות איבדו אחוזים ניכרים מהמכירות המחזוריות שלהם כתוצאה ישירה של תקופת נגיף הקורונה.
> חדשו את החנות לקראת החגים עם קופות לחנויות
הירידה אינה מורגשת רק בימי הסגר, אלא כל ימי נגיף הקורונה
אז במידה ואתם שואלים את עצמכם כיצד תקופת נגיף הקורונה השפיעה על המכירות בחנויות הבגדים, התשובה היא בדומה לכלל בתי העסקים בארץ, שלילית במיוחד. ישנן לא מעט חנויות בגדים אשר נאלצו לסגור בשל תקופה קשה זו של חודשים ארוכים ללא משכורת. כמובן שמעבר להיעדר המשכורת, כל אותם עסקים פרטיים נדרשים להמשיך לשלם עשרות אלפי שקלים עבור שכירות בית העסק וסחורות שהזמינו טרם תקופת פרוץ נגיף הקורונה. הפסדים אלה גרמו לרבים לפשוט את הרגל ולסגור את העסק שלהם עם הפסדים כלכליים של ממש.
חוסר הוודאות הכלכלית – גורם מרכזי לירידה בצריכה
כמובן שגם ברשתות האופנה המוכרות והגדולות ביותר, פרוץ נגיף הקורונה הורגש משמעותית. אנשים בוחרים לשמור את כספם קרוב בשל החשש הגדול מחוסר הוודאות הכלכלית הקיימת כיום. לכן, אחוזי הצריכה ירדו משמעותית בהשוואה לחודשים המקבילים בשנה שעברה.
אולי יעניין אתכם גם לבדוק על קופות למסעדות