איך בוחרים משקפיים עם עדשות מולטיפוקל

משקפיים מולטיפוקל

עדשות מולטיפוקל אלו הן עדשות רב מוקדיות אשר באות לתת את המענה לשילוב של קוצר ראייה עם קושי בראייה מקרוב.

חשוב לדעת כי היום בניגוד לעבר קיים מענה אסתטי אשר מעניק לנו תוצאה של עדשה הנראית עדשה אחידה לגמרי בלי שניתן יהיה להבחין בהבדלים שבתוך העדשה.

עדשות רב מוקדיות

עדשות רגילות של משקפיים עשויות כדי לתת מענה חד מוקדי. כלומר המשקפיים הללו ממקדות את הראייה רק למרחק מסוים. לעומת זאת עדשות המולטיפוקל הן עדשות אשר מעניקות מענה רב מוקדי כאשר בעדשה אחת יש לנו את המענה גם של ראייה למרחק וגם לקריאה.

למעשה המשקפיים הלו מיוצרות מכמה עוצמות אופטיות. החלק העליון של העדשה מיועד לצורך ראייה לרחוק ובחלק התחתון ישנה העדשה שממקדת את היכולת לראייה מקרוב לצורך קריאה. בין שתי העדשות ישנו טווח ביניים צר אשר הוא מהווה מיקוד לטווח בינוני והוא מאפשר את המעבר הנוח בין אורכי המוקד.

איך בוחרים את המשקפיים עם עדשות מולטי פוקל?

למעשה ישנם מבנים שונים של משקפי מולטיפוקל כאשר אלו משתנים בהתאם לדרישות הלקוח. כך גם קיימות עדשות מסוגים שונים אשר עשויות לתת את המענה בהתאם לצרכיו של הלקוח.

עדשות המולטיפוקל חוסכות מהלקוח את הצורך בהחלפת משקפיים כאשר הוא עובר לקריאה  והוא יכול ליהנות מזוג משקפיים אחד לכל מטרה. הדבר משפר כמובן את איכות החיים ואת הנוחות כאשר הראייה משופרת וטובה בכל המצבים.

טיפים לקנייה חכמה

ראשית יש לזכור כי עדשות מולטיפוקל הן עדשות מורכבות הדורשות מומחיות. חשוב לפנות אל אופטומטריסט מוסמך שיש לו רישיון מטעם משדר הבריאות. כמו כן חשוב לוודא כי יש לו ניסיון בהתאמה של עדשות מולטיפוקל.

כמו כן, חשוב להתאים את המשקפיים בהתאם לעיסוקים השגרתיים והיומיומיים. יש לשים לב לכל טווחי הראייה שאתם אמורים לכסות. אם אתם עושים שימוש ממושך במחשב בכל יום, חשוב שהמשקפיים יתאימו למטרה זו. אם אתם נוהגים, קוראים הרבה וכדומה, יש להתאים עבורכם את העדשות באופן כזה שאכן תיהנו ממענה מקסימלי.

קנייה חכמה משדרגת את איכות הראייה ואת איכות החיים!

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מוצרי פרסום לעסקים לצורך מתנות לעובדים
בעידן של היום הפרסום של חברה הוא דבר מורכב, שבו יש הרבה מאוד דרכים שאיתם מעלים את המודעות אל העסק...
קרא עוד »
ינו 06, 2019
בחינת אפשרויות חלופיות לתמיכה לאחר ניתוח
לאחר ניתוח, במיוחד פעולות המערבות את הגפיים, הגב או הצוואר, מומלץ לרוב להשתמש בסד, קראו ביקורות על...
קרא עוד »
ינו 08, 2024
איך תדעו אם מתאים לכם לקחת קורס לספרות?
עיצוב שיער זו עבודה נפוצה מאוד עבור נשים. זוהי גם אחת העבודות הפופולריות ביותר לגברים ובמדינות רבות,...
קרא עוד »
אוק 11, 2022