מאמן כושר אישי בתל אביב

מאמן כושר אישי בתל אביב

הלו, היי, הגעתי למוטי?! מוטי אתה מאמן כושר אישי בתל אביב? נעים מאוד מדברת רחל ואני רוצה להציע לך להצטרף אלינו לאפליקציה. יש לנו בדיוק היום מבצע מדהים שיכול לחשוף אותך לעשרות מתאמנים חדשים באזור שלך ואני בטוחה שלאחר שתשמע את כל הפרטים תרצה כבר עכשיו להיות חלק מזה.

אחת לחודש אני מקבל שיחה כזאת מאיש מכירות וזאת בדיוק דקה לפני, כאשר אני נכנס לאימון בחדר הכושר שנמצא ברחוב הארבעה או באזור אחר בעיר ולא משנה אם זה צפון ת"א או מרכז. כמובן שאני מבקש בנימוס שיחזרו אלי מאוחר יותר. מאז ומתמיד אני לא נוהג לשוחח בטלפון כשאני מאמן ובטח לא אוהב לאחר למשבצת שלי.

לפעמים כאשר מזמינים אותי כמאמן כושר אישי להרצות בפני מדריכים בכנס או בהשתלמות כזאת או אחרת, אני מכין מצגת ובה יש לי רשימת עשה ואל תעשה. גיבוב שלם של חוקים שאם כל מדריכה או מדריך צעיר יפעלו לפיהם, הוא או היא ישדרגו את עצמם בכמה רמות למעלה. בכתבה המאוד קצרה הבאה שלפניכם, אני אשתף אתכם בחמישה חוקים או טיפים כאלה, קראו היטב והפנימו. מוכנים? קדימה ובואו נתחיל:

  1. הופעה מסודרת ונקיה. כן, נראה פשוט אך תתפלאו לשמוע איך מדריכים צעירים חוטאים בכך. מהי הופעה מסודרת ונקיה? למשל חולצה מגוהצת ולא מרושלת, נעליים נקיות, ריח נעים, אם צריך אז לצחצח שיניים או ללעוס מסטיק, ציפורניים גזורות. ידיים שטופות ונקיות. הייתי מוסיף גילוח אך היום זה מאוד טרנדי וטרנדי זה סך הכל נחמד.
  2. לא לאחר! לא לאחר! לא לאחר! הדגשתי מספיק פעמים?? אין לנו אפשרות לאחר כשמשלמים לנו כל כך הרבה לאימון. זה אנושי מדי פעם להתעכב כשיש משהו חריג אך אסור בשום אופן להתייחס לזה בזלזול.
  3. חשוב מאוד להיות מרוכז מי שמולך. זה כלל לא משנה אם אתה מאמן כושר אישי בתל אביב שנותן שירות ללקוח או שאתה בכלל בפגישה עם חבר, להיות מרוכז באדם שמולך זה בסיסי ביחסי אנוש תקינים. אנשים מרגישים מתי מתייחסים אליהם ושמים לב ומתי פחות.
  4. בהמשך לפסקה הקודמת, טלפון OUT. אין כניסה לסלולרי. צריכים לקבל שיחה חשובה? עדכנו את המתאמן שלכם לפני האימון. בטח ובטח לא להציץ באינסטגרם או ברשתות החברתיות במהלך השעה שלכם.
  5. היצמדו לתוכנית עבודה מסודרת המבוססת על עקרונות מדעיים ולא ראוותנית שכל תכליתה זה להצטלם יפה בווידאו. אתם לא בקרקס. אתם לא לוליינים. למרות זאת, יש קהל סביבכם שמביט מהצד. כל מי שמסתכל עשוי להיות הלקוח הבא שלכם.

כמובן שיש עוד לא מעט טיפים שניתן לחלוק ולשתף אך בגדול, חמשת החוקים שלפניכם מסכמים כמעט את הכל בצורה נהדרת. לפעמים מספיקים כמה ימים של שינוי גישה והצמדות למסלול הנ"ל בכדי לראות שינוי של ממש בסביבתכם והתוצאות לא יאחרו להגיע. בהצלחה!

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מניעת הריון – איך לעשות את זה בלי להזיק לגוף
  כדי לא להזיק לגוף ועם זאת למנוע את האופציה של כניסה להריון באופן לא מתוכנן, קיים יתרון גדול לשיטת...
קרא עוד »
נוב 23, 2020
יסודות הכתיבה: תובנות מפתח לסופרים שואפים
כתיבה, צורת אמנות ואמצעי תקשורת, היא מיומנות שמתפתחת כל הזמן ודורשת הבנה של ההיבטים הבסיסיים שלה. בין...
קרא עוד »
נוב 30, 2023
הכנה לבגרות במתמטיקה
מטרת מבחן זה היא למדוד את יכולתו של תלמיד לפתור בעיות מתמטיות. למבחן יש ארבע קטגוריות. הקטגוריה...
קרא עוד »
ינו 05, 2023