טיפים חשובים לפרסום ממומן בפייסבוק
פייסבוק היא ללא ספק אחת מפלטפורמות הפרסום המובילות עבור עסקים כיום. מרבית העסקים המשקיעים בפרסום באינטרנט משקיעים לפחות חלק מהתקציב בפרסום בפייסבוק. יש כמה דרכים לפרסם את המותג שלכם בפייסבוק כמו פרסום ממומן, פרסום בקבוצות, קידום פרופיל ו/או עמוד עסקי ועוד. גם במסגרת קמפיין פרסום ממומן בפייסבוק יש סוגי קמפיינים שונים שניתן לבצע כמו קידום אפליקציות, קידום מוצרים, קידום פוסטים ומעורבות, הגדלת כמות העוקבים בעמוד העסקי ואפילו שליחת הגולשים לאתר חיצוני כמו אתר החברה או דף נחיתה של בית העסק. חברת https://www.gnss.co.il/ שמחה לשתף אתכם כמה טיפים חשובים בנושא פרסום ממומן בפייסבוק.
ראשית – מדוע דווקא לפרסם בפייסבוק?
ובכן יש מגוון טכניקות פרסום מובילות ופרסום בפייסבוק היא אחת מהן. הסיבות לכך אלו היתרונות הרבים של פייסבוק כרשת החברתית הגדולה והמובילה בעולם כיום. עם מיליוני משתמשים ישראלים הפעילים בפייסבוק מדי יום, לעתים שעות ביום, סביר להניח שתמצאו את קהל היעד שלכם בפייסבוק. כמו כן ישנן קבוצות דיון בפייסבוק שאנשים בעלי תחומי עניין מצטרפים לקבוצות, עוקבים, מגיבים ומשתפים. פייסבוק אוספת המון מידע על המשתמשים שלה: מגדר, גיל, מקום מגורים, תחומי עניין כפי שאמרנו, סטטוס (רווק/נשוי) ועוד. על כן, בעת ניהול קמפיין ממומן בפייסבוק, ניתן לסווג את הפרסום לקהל יעד ממוקד מאוד לפי קריטריונים שונים ובכך לייעל את תקציב הפרסום שלנו רק לקהל הרלוונטי.
כמה טיפים לפרסום אפקטיבי יותר בפייסבוק:
- התקינו פיקסל – במערכות פרסום ממומן מתקדמות כמו של גוגל ופייסבוק לכל אחת מהן יש אפשרות לקבל פיקסל ולהתקין אותו בדף הנחיתה/באתר אליו אתם שולחים את הקהל. הפיקסל הזה הוא מעין פיסת קוד HTML אותה מתקינים בדף הנחיתה אליו שולחים את האנשים וכאשר מישהו מבקר באתר שלכם באותו עמוד שבו שתלתם את הפיקסל הוא נתפס אצלו בדפדפן. כעת עד שיושתל לו פיקסל אחר או עד לאחר זמן מה שבו תפוג תקופת הפיקסל אותו לקוח יראה את הפרסומות שלכם באמצעות קמפיין רימרקטינג.
- בדקו מתי הכי טוב להעלות פוסטים לעמוד העסקי שלכם – בישראל בדרך כלל בשעות הערב יותר טוב לפרסם פוסטים כיוון שיותר אנשים נמצאים בבית וככל הנראה מול הרשת החברתית שלהם, יש פחות תחרות על השטח הנדלני של פייסבוק ולכן פרסומים כאלה מקבלים חשיפה גבוהה יותר בדרך כלל.
- בצעו פרסום ממוקד – אל תסתמכו על קהל יעד גדול במיוחד. פתחו כמה קמפיינים במקביל עם תקציב מחולק ולקהל יעד קטן יותר. בדקו מה עובד לכם הכי טוב ואז עבדו על שיפור קבוצת המודעות לאותו קהל היעד.