שירות עימוד ספרים – חברה מומלצת
חלומם של רבים הוא לכתוב ולהוציא ספר לאור. אם הוצאתם לאור ספר בהוצאת ספרים של חברה מומלצת, או שאתם נמצאים לפני או בעיצומו של תהליך, אתם מכירים את האתגרים הרבים של שירות עימוד ספרים.
כשבוחנים ספר מהמדף של חנות ספרים, קל להחמיץ את כמות העבודה והזמן שהושקעו בעיצוב הדפים בספר, אבל זוהי עבודה מקיפה. מאמר זה מציג את השיטה של חברה מומלצת לעיצוב ופריסה של הספר שלכם.
תוכן
זהו עיקר הספר שלכם, כתב היד, הסיפור שאתם מספרים, התוכן שכתבתם על מנת לחלוק את המומחיות שלכם.
לא משנה מה אתם כותבים, זה התוכן של הספר, וחשוב לזכור שהוא כולל טקסט ותמונות, כמו גם כל היבט אחר כמו טבלאות או תרשימים, שכולם נחשבים לתוכן.
העמוד הראשון והשמני
כשאתם פותחים ספר, העמוד הראשון אינו ההתחלה של הסיפור שלכם. אף ספר אינו נפתח ישירות ב'פרק ראשון'. אתם רואים:
- חצי כותרת
- כותרת מלאה
- דף זכויות יוצרים
- תוכן עניינים
- תודות, מבוא
- וכל מידע אחר שיש לספק לקורא לפני שהוא מתחיל לקרוא את התוכן הראשי.
כל הרכיבים האלו ביחד נקראים חומר קדמי שמופיע בעמוד הראשון או השני.
היבטים של ספר
ספר וכתב יד הם שני דברים שונים. למרות ששניהם מורכבים מהתוכן שלכם, הסיפור שאתם צריכים לספר, ספר מתכונים או ספר לימוד, כתב היד הוא תוכן בלבד.
ספר הוא כלי להעברת תוכן זה, בתוספת חומר קדמי ואחורי, על הכריכה. יש לעצב ולפרוס את העבודה על מנת להקל על הקריאה.
שווקו את הספר ברשתות החברתיות
דרך נפלאה לקדם את הספק שלכם ולגרום לכך שכמה שיותר אנשים יכירו בו, היא באמצעות שימוש ברשתות החברתיות שיכולות לעשות פלאים למכירות.