על החשיבות של תקשורת בינאישית לעסקים
אם אתם רוצים לדעת כיצד לקחת את העסק שלכם כמה צעדים קדימה, אתם בוודאי מכירים בכך שמיומנות המכירה שלכם חשובה מאוד.
מה זה אומר? אתם צריכים לדעת כיצד למכור את הרעיון שלכם לאנשים אחרים. אתם צריכים לדעת לנהל אנשים בצורה נכונה. להיות אנושיים אך עם זאת גם קשוחים כדי להשיג את מה שצריך.
אמנם נכון שבעולם ווירטואלי ניתן לבנות עסק גמיש שכמעט לא בנוי על כוח אדם וגם אם כן, זהו כוח אדם שמנהל את עצמו. פרילנסרים וכדומה, אבל עדיין בחברות ענק, אתם כנראה תצטרכו תקשורת בין אישית יותר מכל דבר אחר.
תקשורת בינאישית בעסקים
תקשורת בין אישית היא קריטית, כפי שפתחנו, קודם כל ליכולת המכירה שלכם. כאשר אתם מדברים עם לקוח בטלפון עד כמה אתם באמת מבינים אותו ומתקשרים אתו בצורה נכונה? עד כמה אתם יודעים להוביל אותו לנקודת הכאב שלו ולהראות לו כיצד אתם יכולים לפתור לו אותה?
כל הדברים הקטנים הללו שהם למעשה גדולים ומשפיעים על התוצאות שלכם באופן ישיר, ניתנים לשיפור על ידי תקשורת בין אישית נכונה.
היכולת להעביר את המסר שלכם בצורה ברורה אך עם זאת אנושית היא קריטית כאשר אתם מפקחים על עובדים מתחתיכם.
מצד אחד העובדים הם אנשים בדיוק כמוכם, עם רגשות, מצבי רוח, לחץ ועוד, מצד שני, אתם אלו שמנהלים אותם. היכולת לתמרן בצורה נכונה חשובה מאוד כדי לקחת את הארגון לשלב הבא.
לכן, אם אתם רוצים לשלוט בכישורים הללו, אין כמו אימון נכון כדי להביא אתכם לתוצאות בזמן הקצר ביותר. כמובן שאתם תצטרכו להתאמן גם לבד, אבל האימון המקצועי יקצר לכם את הדרך בהחלט.
פרטים נוספים באתר: https://www.doritcoaching.com/