מאיזה גיל ילדים יכולים ללמוד אגרוף?

כך תתאמנו בבית שלכם ללא צורך בחדר כושר

כיום ניתן לראות את חוגי אומנויות הלחימה מלאים מאנשים מכל הגילאים. הורים רושמים את הילדים שלהם לחוג אומנויות לחימה כבר מגיל 4-5 וזאת כדי שהם יגדלו לתוך תחום מסוים, ישקיעו בפעילות ספורטיבית, יכירו ילדים אחרים בני גילם בפעילות משותפת ועל הדרך יצברו ביטחון עצמי וידע מעשי בהתגוננות מפני בריונים בבית הספר. מדובר בחינוך חשוב מאוד לילדים, להפוך אותם ל"לוחמים" קטנים כבר מגיל צעיר. אגרוף הוא אחד מענפי הספורט הפופולריים ביותר מבין אומנויות החלימה וילדים מגיל קטן כבר יכולים להוציא את האגרסיות שלהם על שק אגרוף.

שחרור אנרגיות עם הילדים:

מלבד העברת שעות של כיף מול שקי האגרוף השונים או לימוד אומנות לחימה לצורך הגנה עצמית בגיל שהילדים עדיין לא מבינים שהם צריכים אותה, הרי שמדובר בפעילות ספורטיבית החיונית לכל כך הרבה דברים. ראשית, בדור הדיגיטלי של היום שהילדים תקועים שעות רבות מול המסכים, אין ספק כי מדובר בדרך נהדרת לספק להם שעות של פעילות מחוץ לאותם מסכים. על הדרך הם יוכלו לפגוש ילדים אחרים בני גילם, להתחבר אליהם ולפתח גם את הכישורים החברתיים שלהם. יתרה מכך רבע מהילדים בישראל היום מפתחים משקל עודף ועל כן גם סכנות לבעיות בריאות שונות. זוהי עוד סיבה מדוע לימוד אגרוף כבר מגיל צעיר יכולה רק לסייע לילד שלכם לפרוק אנרגיות, להפחית במשקל או לשמור על משקל מאוזן וכמובן אם הוא ילד היפראקטיבי, כלומר כזה עם אנרגיות רבות העובדה שהוא יוכל לשחרר את האנרגיות הללו על שק אגרוף תחסוך אותם ממקומות אחרים.

צריכים ציוד ספורט? לחצו כאן  >>>

כמה עולה שק אגרוף לילדים?

מלבד הרשמה לחוג אומנויות לחימה מומלץ לקנות לילדים שק איגרוף לבית שיוכלו להתאמן בו מדי יום. סט של שק אגרוף עם כפפות אגרוף איכותיות לילדים יכול להגיע עד 700-900 ₪ לשק עומד. שק תלוי אפילו פחות מהסכומים הללו.

 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך יודעים מה כמות הקרט ביהלום
תחום היהלומים הינו תחום רחב, מלא במיסתורין כאשר המיסתורין עולה על הגלוי. על מנות לעסוק בתחום...
קרא עוד »
אפר 22, 2019
צביעה לפי מספרים
דפי צביעה הם פעילות מהנה לילדים. ישנם דפי צביעה רבים ושונים באינטרנט שתוכלו להדפיס ולצבוע בעזרת...
קרא עוד »
נוב 23, 2022
איך לבחור עוזרת בית
עוזרת בית ממלאת תפקיד חשוב מאוד בניקוי ותחזוקה שוטפת של הדירה או הנכס שלנו, ולכן בחירה נכונה היא בעלת...
קרא עוד »
ינו 31, 2020