סיגריות חד פעמיות – כל מה שצריך לדעת

סיגריה אלקטרונית

העישון המסורתי הוא בסיגריות טבק חד פעמיות. אותן סיגריות שנמכרות בקיוסקים ובמכולות השכונתיות מזה עשרות שנים מכילות חומרים מזיקים ותוספים כימיים שנועדו לעודד התמכרות. עם כל סיגריה שאתם מעשנים חודרים אל גופכם אלפי רעלים כאשר חלקם ניכר מהם ידועים כגורמים מסרטנים. סיגריות חד פעמיות אלקטרוניות נחשבות לאופציה טובה יותר לבריאות שלכם ושל הסובבים אתכם. הסיגריה האלקטרונית היא במקרים רבים צעד חיובי לקראת גמילה מעישון. 

מה זה בעצם סיגריות חד פעמיות?

כאשר מדברים על סיגריות חד פעמיות מתכוונים לסיגריות אלקטרוניות שמתבססות על אידוי. העישון הוא באמצעות מכשיר דמוי סיגריה שמתבסס על אידוי של נוזל. הסיגריה האלקטרונית מאדה את החומר ללא בעירה. עישון סיגריות אלקטרוניות מאפשר צריכת ניקוטין ללא השפעה שלילית של תוצרי בערה רעילים. סיגריות אלקטרוניות חד פעמיות מאפשרות לכם ליהנות מכל היתרונות של סיגריה אלקטרונית ללא התעסקות עם מטען, סוללות או מילוי נוזל. כל סיגריה מספיקה ל-1,500 שאיפות כאשר לאחר מכן משליכים אותה לפח. 

מה אומרים המעשנים על סיגריות חד פעמיות אלקטרוניות?

הסיגריה האלקטרונית נותנת מענה לאלו שזקוקים לניקוטין ומעדיפים להימנע מצריכת חומרים רעילים. המבנה זהה לזה של הסיגריה הרגילה כך שלא תרגישו כל הבדל באחיזה ולא תצטרכו לוותר על זמן איכות עם החברים לעבודה בפינת העישון. בין המעשנים ישנם רבים שכבר החליפו את הסיגריה הרגילה בסיגריה אלקטרונית. הם נהנים מטעמים מרעננים של פירות ומנטה. בין הטעמים הפופולריים כאן בישראל נמצא בננה, מנגו, תפוח ואבטיח. יש לכם הזדמנות להפחית את הנזק הבריאות שמתלווה לעישון. 

איפה קונים את הסיגריות החדשות?

על מנת להבטיח לעצמכם עישון מהנה תוך מינימום נזק בריאותי הקפידו לרכוש את מוצרי העישון שלכם מול משווקים מקצועיים ומורשים. אל תתפשרו על פחות מחנות בה תקבלו תמורה מלאה בעד כספכם ומענה מקצועי סבלני. 

 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מופע אקרובטיקה אווירית – מרגש ומרתק
מופע אקרובטיקה אווירי הוא מחזה שובה לב ומהפנט המציג את הכוח, החן והמיומנות המדהימים של מבצעי אוויר....
קרא עוד »
יול 31, 2023
ארנקים עם חריטה אישית – עיצוב מיוחד ואישי
מחפשים אחר ארנקים עם חריטה אישית שיוכלו להיות מושלמים כמתנה לאדם קרוב אליכם? דעו לכם כי ניתן למצוא...
קרא עוד »
יול 20, 2021
הסרת שיער
תהליך הסרת השיער הוא תהליך ארוך ומייגע. זה לא רק כואב אלא גם לוקח זמן. עם זאת, קיימות היום טכנולוגיות...
קרא עוד »
ספט 10, 2022