מה משמעות המספרים בנומרולוגיה?

המספרים בנומרולוגיה

אם אתם מתעניינים בנומרולוגיה, או רוצים לכוון את חייהם לכיוון הנכון והטוב – חשוב שתדעו כי לתחום זה ישנה השפעה רבה על הדרך בה אנו מבצעים בחירות, בעוד שבזמן שרבים מתייחסים בביטול אל שיטות כאלה ואחרות: נומרולוגיה דווקא מוכיחה עצמה לא פעם ולא פעמיים ככזאת שקולעת בול! לנפש האדם ואופיו.

מה זה נומרולוגיה?

כפי שתוכלו ללמוד בקורס לימודים על נומרולוגיה, מדובר בשיטה אשר ייסד פיתגורס שהיה פילוסוף יווני מוערך. פיתגורס הצליח להוכיח כי על פי עיקרון מתמטי ניתן להוביל את האדם לבחירות נכונות יותר, כאשר לכל מספר בשיטה זאת ישנה משמעות בסיסית ומשמעותית.

באמצעות חישוב מספרי שנעשה במגוון סיטואציות כמו בחירת שם לילד, בחירת בן זוג, קריירה ועוד – ניתן להבין יותר אודות הבחירות הנכונות שיש לבצע בחיים.

אבל מה משמעותי המספרים בנומרולוגיה?

כדי להבין את השיטה (הצטרפו לשיח בפייסבוק), יש בראשית לדעת כי את מרבית החישובים בשיטה מבצעים תוך סקירות מספרים מ 1 עד 9. בידוד המספרים חישובים וצמצומם על ידי המומחים נעשה ביד מנוסה וקפדנית כאשר באמצעות תאריכים, גילים, ושאר אלמנטים המשפיעים על החישוב – יכולים רבים לתכנן את צעדיהם.

בכך למשל המספר 1 מייצג אקטיביות, את השמש ואת האור, בעוד שמי שמספר 1 מלווה אותו, ניחן בכישורי מנהיגות, בשתלטנות ובאופי חזק. המספר 2 נוגע למשל לאנשים שנוטים למצבי רוח, או לשקיעה במצב רוח רע ולעיתים אף בשכלתנות ויכולות גישור. המספר 4 לעומת זאת, מסמל אנשים ביתיים כמו גם יציבות וכן הלאה.

המספר כמו 6 יסמל לעיתים גאווה, חוסר מוסריות, עצלנות, קמצנות או בזבזנות, המספר 9 מאפיין אנשים אינטלקטואליים ורוחניים מלאי אהבה, פרספקטיבה והגיון.

בכך ניתן להבין כי לכל מספר ישנו משמעות שמחושבת בהתאם לנסיבות או לשאלות של כל אחת ואחד. בעוד שכיום באמצעות מחשבון נומרולוגיה כל אחת ואחד יכולים להבין מהו המספר שמאפיין אותו.

בשל כך, רבים, בין אם מדובר באנשי רוח, פוליטיקאים, אמנים וכל אדם מן השורה בוחרים בייעוץ נומרולוגי שמעביר ד"ר רמי שקלים על מנת לתכנן את מהליכיהם, כך שהם יהיו הטובים והנכונים מכל!

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך מאלפים כלבים?
על הכלב אומרים שהוא החבר הכי טוב של האדם. כשבוחנים את היחס בין כלבים לבני אדם אפשר להבין לחלוטין מדוע...
קרא עוד »
דצמ 08, 2022
הקמת במות לאירועים
שלבי תכנון אירוע הם דרך לעזור למתכנני אירועים לדמיין כיצד ייראה האירוע שלהם בעתיד. באמצעות שלבים,...
קרא עוד »
נוב 02, 2022
איך בוחרים באיזה סרטים לצפות?
רוב האנשים נהנים לצפות בסרט טוב, במיוחד כאשר מדובר על סופו של שבוע ארוך ומתיש במיוחד. סרט נחשב לאחת...
קרא עוד »
נוב 30, 2019