עולם השיווק המודרני הפך לתחרותי מתמיד. כדי לבלוט, יש לפנות ללבבות ולרגשות של הלקוחות. אבל איך עושים את זה? ישנם כמה כללים פשוטים שהופכים את השיווק שלכם לעוצמתי!
באופן טבעי, רגשות מכתיבים את ההחלטות שלנו – במיוחד כשהן נוגעות לרכישות. כשאתם יוצרים סרטוני פרסומות, תמונות או קמפיינים, חשוב לפנות לרגשות כמו שמחה, נוסטלגיה, שתף רגעים אמיתיים והפוך את המוצר שלך ליותר מעוד מוצר. עיצוב פנים מרפאות ברמה גבוהה – עם אורי ביטון
כיצד ליצור חיבור רגשי?
– סיפורים: שיתוף סיפורים אישיים של לקוחות יכול להמחיש את ערך המוצר.
– תמונות: ויזואליות שמעוררת רגש יכולה ליצור חיבור מידי.
– קהילה: בניית קהילה סביב המותג יכולה לחזק את הקשר ככל שהלקוח מרגיש שייך.
האם שאלות יכולות לעזור?
אמרו לי – כמה פעמים שאלות יכולות לגרום ללקוח לתהות ולהתעניין? למשל:
- מה הרגע שהכי ריגש אותך?
- איזה מוצר היה חסר לך ברגע המסוים?
- האם הזיכרונות שלך יתעוררו כשאתה רואה את המותג שלנו?
- מה יכול לגרום לך להרגיש שייך בחווית קנייה?
- איזה צורך לא ממומש אתה מרגיש?
- איך היינו יכולים לשדרג את שירות הלקוחות שלך?
- איזה דימוי היית רוצה שיתקשר עם המותג שלנו?
- מה עושה למענה הלקוחות שלנו מיוחד?
- מה מייחד את המוצרים שלנו בעיניך?
- אילו רגשות היית רוצה להרגיש בעת הפניה אל המותג?
חיבור רגשי הוא המפתח לשיווק מצליח בעולם של היום. אל תשכחו לתת ללקוחות שלכם מקום לדבר, לשתף וליצור חוויה בלתי נשכחת! מחפשים מעצב מסחרי? אורי ביטון כאן עבורכם