מה הם פופאפים ולמה הם משמשים?
אף אחד לא אוהב שמפריעים לו לגלוש, אבל כשמדובר בהפתעות טובות, אז למה לא? הפופאפים יכולים לעשות עבודה מעולה, אם רק תתנו להם את המבט הנכון והמסר הנכון.
אמנם אנשים למדו לסגור באופן אוטומטי את החלונות הקופצים שמנסים למכור להם או לדחוף אותם פנימה לפני שהם עוזבים, אבל כשמדובר במשהו אמיתי בחינם או מבצע שאי אפשר לפספס, המוח יודע טוב מאוד להתייחס לזה ולא לסגור את החלון.
אז מה הם פופאפים ולמה אתם צריכים אותם? המשיכו לקרוא כדי לדעת.
פופאפים:
כשלקוח הגיע לאתר שלכם בתקווה למצוא מידע מסוים והוא לא מצא, הוא פונה מיד לעבור לאתר הבא, זו למעשה הזדמנות שפספסתם.
למה? כי יכול להיות אולי שלא היה לכם את התוכן הנכון בשבילו, לא סיפקתם לו תשובות והסברים על מה שהוא רוצה לדעת, אבל, וזה אבל גדול, יכול להיות בהחלט שיש לכם פתרון מעולה בשבילו.
ברגע שהוא עוזב אתכם, אתם יודעים, אין הרבה סיכויים שהוא יחזור אליכם. למעשה הסיכויים הם קלושים.
הפופאפ מאפשר לכם לקחת סיכוי נוסף (ראו כאן). בחלון הקופץ הזה אמור להיות מסר שאמור להיות מספיק מקפיץ כדי לגרום ללקוח לעצור ולהבין, ש… רגע, אולי הוא טועה שהוא עוזב את האתר. זה יכול להיות מדריך חינמי עם תוצאות מוכחות, זה יכול להיות הנחה משמעותית למשהו שהוא ממש אמור לרצות.
כאשר הפופאפ מכיל מסר מדויק והצעה שאי אפשר לסרב לה, האתר שלכם הופך למכונת לידים, גם אם הוא בעצמו לא מצליח לשרת את הלקוחות שלכם כמו שצריך.
כיום, אפשר בקלות עם התבניות השונות הקיימות בעולם בניית אתרים, למצוא פופאפים מעוצבים שיעשו עבורכם את העבודה.
קראו על: כלי ליצירת פופאים