לגור בקפריסין – הכיצד?

לגור בקפריסין - הכיצד?

לא מעט ישראלים אשר מעוניינים באיכות חיים, בוחרים להגר מישראל למדינה אחרת, כאשר אחת מהמדינות האטרקטיביות ביותר היא ללא ספק קפריסין. החוק בקפריסין קבוע כי כל אדם יכול לרכוש תושבות קבע או אפילו אזרחות קפריסאית. אם החלטתם לעבור לגור בפאפוס קפריסין למשל, חשוב שתכירו היטב את החוק הנוגע לאזרחות או לתושבות קבע, בכדי להתנהל בצורה הטובה ביותר מולו ולהגיע להתגורר בקפריסין בצורה הטובה ביותר.

תושבות קבע בקפריסין – כיצד?

כל אזרח ישראלי אשר מקבל תושבות קבע לקפריסין בשל רצונו לעבור להתגורר שם, יקבל הטבות מס שונות. האזרח יפסיק לשלם מס בישראל וכן לא יהיה חייב לדווח על ההכנסות שלו מחוץ לישראל. חובות המס בקפריסין יחלו על אזרח ישראלי החל מהרגע שהוא מוגדר כתושב קפריסין. אולם, חשוב לדעת שגובה המס בקפריסין נמוך באופן משמעותי מגובה המס בישראל. קבלת תושבות קבע בקפריסין איננה מחייבת את האזרח הישראלי לעבור להתגורר בקפריסין וכן, היא איננה מגבילה את התושבות של האזרח, בניגוד למדינות אחרות. בכדי לקבל תושבות קבע בקפריסין יש צורך לרכוש דירת מגורים בקפריסין בסכום מינימלי של 300 אלף יורו וכן, לפתוח חשבון בנק בקפריסין. מעבר לכך יש למדינה עוד מספר קריטריונים קטנים באופן יחסי הרלוונטיים לצורך קבלת תושבות קבע.

רכישת אזרחות בקפריסין – כיצד?

קפריסין מציעה קבלת אזרחות על סמך השקעה בנכסים במדינה בלבד, קראו בנושא באתר https://omroads.com. בהתאם לחוק בקפריסין, כאשר אדם מחליט להשקיע בנדל"ן בסכום העובר את הקף המינימלי של 2 מיליון יורו, הרי שהוא יהיה זכאי לקבל אזרחות בקפריסין וכן דרכון בקפריסין. כלומר, גם ישראלי שאיננו מעוניין לעבור להתגורר בקפריסין, אך מעוניין לקבל אזרחות אירופאית, יכול לעשות זאת באמצעות השקעה בנכסים בקפריסין. כך או כך, כדאי מאוד להיעזר מראש באנשי מקצוע המכירים היטב את תחום האזרחות ותושבות הקבע הקפריסאית.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
דימוי עצמי נמוך – כיצד מטפלים?
דימוי עצמי נמוך הפכה לתופעה נרחבת, בעיקר במאה ה-21, והרבה בגלל הופעתן של הרשתות החברתיות בחיינו....
קרא עוד »
מאי 27, 2021
מדיטציה דמיון מודרך
דמיון מודרך הוא טכניקת הרפיה המשתמשת בתמונות נפשיות חיוביות כדי להשפיע על הרגשתכם. זה יכול לשפר את...
קרא עוד »
ספט 05, 2020
5 מכשירי חיטוב שאתם חייבים להכיר
אורח החיים המודרני שמאפיין את הרוב המוחלט של המדינות בעולם המערבי כרוך בלא מעט יתרונות עבור בני האדם...
קרא עוד »
דצמ 01, 2021