איך מקימים מועדון לקוחות
כל בית עסק שנפתח, רוצה לראות סביבו מעגל לקוחות קבוע ויציב. לא מדובר בדבר פשוט כל כך. יש היום כל כך הרבה חנויות עם תחרות עזה הניטשת ביניהם עד שקשה מאוד להתבסס ולרכוש קהל לקוחות קבוע ונאמן. אז איך בכל זאת עושים את זה בפועל?
ניהול מועדון לקוחות זהו הכרח של ממש עבור כל עסק שרוצה להיות מבוסס ולדעת שיש לו את הלקוחות הקבועים שלו שלא יחליפו אותו בבית עסק אחר. על מנת ליצור את מעגל הלקוחות הקבוע יש לעמול על הרכב הקבוצה הזו שתענה בסופו של דבר על הכותרת – מועדון לקוחות.
שלב האפיון
לפני הכול, יש ללמוד את העסק. להכיר את הצרכים שלו, ללמוד מהם ההגדרות שלו ומיהו קהל היעד אשר אליו הוא מבקש לפנות.
לשם כך מומלץ מאוד דווקא בשלב הזה, לפנות ולהיעזר על ידי המומחים בתחום הזה של הקמת מועדוני לקוחות. ההדרכה המקצועית עשויה להוות אבן דרך הכי בסיסית בדרך להקמת מועדון צרכנות ולקוחות הכי טוב ומושלם לעסק.
הופכים את הרעיון למציאות
אחרי שיש לנו את האפיון המדויק ואת ההגדרות של העסק שלנו עם קהל יעד ברור וממוקד, אנחנו יכולים להתקדם הלאה. אנחנו אמורים להפוך את הרעיון למציאות קיימת. זה אומר ליצור תכנית אסטרטגית יחד עם הגדרה בוררה של המסרים שהעסק שלנו מבקש להציג. בשלב הזה יהיה עלינו גם לבחור את הפלטפורמות האופטימאליות המתאימות לנו.
מכפילים את הפוטנציאל
כאן הטכנולוגיה נחלצת לעזרתנו. בעזרת הטכנולוגיה אנחנו מסוגלים להכפיל ולשלש כל פעילות וכל מבצע. אנחנו גם מסגלים להגיע באופן כזה במהירות רבה ובקלות כמעט בלתי מובנת אל כל לקוח בהתאם להגדרה מדויקת מראש.
הגשה וגישה
יש לשלב את המסרים באופן מדויק לצד הקפדה על עיצוב שיהיה מעורר השראה.
עסק שפועל על פי ארבעת המודלים הללו הוא עסק שיצליח לבנות את הלקוח הנאמן וליצור את באמצעות כך את המעגל הנאמן והמסור של העסק.
זוהי למעשה הדרך הכי נכונה וגם הכי עקבית ליצור את מועדון הלקוחות. מועדון עם קהל לקוחות נאמן!